Prodej OPEL CORSA X14XE (1.4 16V) – upravené, Mantzel ad.

S těžkým srdcem prodávám svého „mazlíka“. Už roky na něj nemám čas a stojí pod plachtou, SPZ v depozitu. Auto je vyloženě pro fandu značky či pro někoho kdo sdílí tento koníček – vzhledem k úpravám není vhodné na denní ježdění do města .


Jedná se o Corsa 1.4 16V World (X14XE) – Edice World byla limitovaná 800 KS, r.v. 5/1998. S vozem jsem nejdříve jezdil ve firmě, poté jsem ho z firmy odkoupil, tzn. jsem druhým majitelem. Od roku 2005 jsem s vozem jezdil jen párkrát do roka na srazy.

V současné době najeto 82tis km.

Vůz prošel mnoha úpravami, ty nejdůležitější:

– Výfukový systém skupiny A – bez katu, a koncový průchozí tlumič ATU

– originál Mantzel Powerbox – leštěný, leštěná klapka, zaslepené AGR, oddychový filtr
– kónusový vzduchový filtr „Type R“
– odlehčený setrvačník
– podvozek SPAX se štelovatelnou tuhostí – 70/60 mm
– 15″ alu CARTECH MONZA 7*15″ ET25 s předělanýma pokličkama – leštěné, a pneu 185/45, zadní lemy vytažený – cca 20 – 25 mm (nyní na stojí na sjetých zimácích – alu uloženy ve sklepě)
– nedodělaný vnitřek (tapec, pedály, sedačky – kopie Bimarco Cobra, tříbodový pásy, volant 32cm, tapec v cihlový alcantře, atd.)
– přední čirá optika (s vlastní led úpravou), zadní tmavá optika
– zadní vrata komplet zavařený s integrovaným GSI křídlem
– nárazníky origo, komplet zahlazené

corsa_bazar_velbloud2

corsa_bazar_velbloud3

Technicky je vůz v naprostém pořádku, co je třeba udělat:
– před uložením spz do depositu byla nová baterka, poloosa, odlehčený setrvák atd.
– kosmetické věci (zadní zavařené vrata popraskaly, potřebují znovu zahladit, přestalo svítit pár diod v předních světlech, dopasovat plastové lemy, potáhnout stropnici/látka připravená, a pod…)
– doporučuji udělat rozvody a vyměnit olej – (jelikož vůz delší dobu stál)
– technická je propadlá, značky v depositu (18.12.14 NOVÁ TECHNICKÁ + VYZVEDNUTÉ ZNAČKY Z DEPOSITU)

Výkon vozu před úpravami je 66kw/90ps – po úpravách cca 110-120ps (dle informací od firmy Mantzel). Čas na sprintu na 400m byl 16.62 sec (před odlehčeným setrvačníkem a Powerboxem).

K vozu dám díly které k němu mám + drobnosti co jsem nestihl dodělat.

AUTOBAZARY NEVOLAT – auto je ideální pro někoho, kdo hledá druhé auto „na hraní“, sprinty, přestavbu a pod. Všechny dotazy rád zodpovím po telefonu či mailu – pouze vážní zájemci. Cena dohodou – přistoupím na rozumnou cenu. Auto je zazimované na Praze 6 – a zde po dohodě k vidění.

Další info k autu a průběh časem s autem ve fóru: http://forum.corsaclub.cz/viewtopic.php?f=53&t=18

Video sprintu s corsou sprint s B 2.0 TURBO (c20LET):

Video sprintu s corsou C 1.8 GSI:

Auto je po technický stránce v pořádku, jen na něj prostě už nemá čas – rodina, práce pa pod…, nemám čas dodělávat další věci, navíc máme už rodinný auto a „Mazlík“ je prostě už pár let pod plachtou s SPZ v depozitu…
Jelikož mi za něj nikdo nedá to co bych si představoval – pošlete mi nabídku s cenou a domluvíme se. Po dohodě možná prohlídka (pouze vážní zájemci) na Praze 6.

Díky všem za případné sdílení. Velbloud.

corsa_bazar_velbloud4

corsa_bazar_velbloud5

corsa_bazar_velbloud6

corsa_bazar_velbloud7